The End


Koskoca 4 sene..Daha dün gibi hatırlıyorum ilk derse nasıl bir heyecanla girdiğimi..Hiç birimiz bir şey bilmezken birbirimize soru işaretleriyle bakıp sistemi çözmeye çalışıyorduk.Sence böyle mi yapılır, şöyle mi? Kes yapıştır ile başladığımız serüven, bilgisayar da en ileri programları kullanmaya başlamamızla sürdü gitti..Nihayetinde zaman geçtikçe öğrenmeye başladık. Öğrenmeye başladıkça içimizdeki yaratıcılığı ortaya çıkardık. Aramızdan bazıları biraz fazla yaratıcı oldu ama problem değildi :) Jürilerde hep birlikte yaptığımız posterleri, filmleri, dizaynları eleştirdik;güldük,dalga geçtik, aşırı beğendik. Ama sonuç olarak biz hep eğlendik! Küçüklüğümden beri yapmak istediğim her şeyi bu bölümde buldum ben, o yüzden kendimi fazlasıyla şanslı hissediyorum. O kadar büyük bir zevkle okudum ki..Arada ki istatistik ve ekonomi gibi dersleri bunlardan hariç tutuyorum tabi. ;) Şunu anladım ki üniversite gerçekten hayattaki en ama en önemli durağınız. Çünkü hayata atılmadan önce(hayata atılmak tabiri de neyse sanki o zamana kadar hayatın içinde yaşamıyoruz) sizi olgunlaştıran,yetiştiren, bir sonraki aşamada (yani büyüdüğünüzde) hayatınızın geri kalan kısmında ne olmak istediğinize dair attığınız en önemli adım. O yüzden ben bu bölümde okumayı hiç istemedim diye söze başlayan insanlara hep bir üzülmüşümdür. Düşününce gerçekten dünyanın en zor şeylerinden bir tanesi olabilir. Tekrar söylemek gerekirse bizler çok şanslıydık. Bizim başımızda her biri kendi alanında kendini kanıtlamış, başarılı, kafa dengi, çılgın, bizlere hem arkadaş, hem dost, hem anne, hem de baba olmayı başarabilen hocalarımız vardı. Ne yaptıysak birlikte yapmayı becerebilen; bizimle yiyip, bizimle ölümüne içen, sabahlayan, çalışan, uykusuz kalan, bizlere her zaman destek olan..

Daha da yazsam yazarım ama gerisi hepimizin bildiği şeyler; aman şöyle eğlenmiştik, aman böyle gülmüştük, ahh ona ne üzülmüştük vs. vs. O yüzden daha fazla uzatmadan ve de duygulanmadan bitiriyorum. Hoşçakal COMD!

Ha bir de yıllık yazılarım var! Peçetem burada, ehem öhöm;

Canan Soylu
Sen de biliosun ki çeşitli engellerden dolayı sana yaklaşamadım önceki yıllarda:) Hayata bakış açımız, aklımızın aynı çalışması, artık telepatik hale gelmemiz, sürekli göz göze gelip bişeylere kopmamız ve kendimizi birbirimizin içinde bulmamız bizi aniden yapıştırdı. Ortaokulda yeni kanka olmuş ergenler gibi olduk, ki buna ikimiz de çok memnunuz. Bu yaştan sonra bu kadar yakın bi arkadas bulablcegm aklma bile gelmezdi, tabularmı yıktın, içimdeki soguk nevaleyi öldürüp gercekten oldugum kişiyi ortaya çıkardın. Bunu o kadar az kişi başardı ki (bknz;3) o yuzden sen benim gozumde inanlmaz degerlisin, asla asla kaybetmek istemycegm aklı başında, başarılı, ayakları yere basan, dünya güzeli, dunya tatlısı, içi dışı bir (ki bu onemli bişi zamane gençliğinde:)) her açıdan mükemmel DOSTUM, seni çok çok seviyorum, istanbulda da birbirimize destek olmaya devam edicez ve gelecekte eski günleri anıp birbirimizi buldugmuza şükretcez!

Aslı Yıldırım 
güzel kedim 9 senedir hayatımdasın ve benim için kardeşten ötesin gözüm kapalı güvenebiliceğim içinde en ufak art niyet olmayan sırdaşım dostum eğlence kaynağım ağlama omuzum kedimsin.iş hayatındada çok başarılı olucağını biliyorum çünkü sen çok zeki çok akıllı çok çalışkan bi o kadarda sempatik ve güzel dillisin hayatımda her zmn olmanı istiyorum benim seni bırakmaya hiç niyetim yok daha birlikte yapıcak güzel çok şeyimiz ve anılarımız olucak seni çok seviyorum kardeşim bnm okul hayatımız bitti ama nice birlikte yıllara..

KadirCan Özmen 
ECE ÖĞÜTOĞULLARI: kendisini okuldan once tanıdıgım yıllarda sessiz sakin, bugun benim dogum gunum diyen insan, hayatın cesitli safhalarında karsıma cıkıp sevgisiyle icimi ısıtmıstır. Modada kendi tarzı olan guzel kisi nasılsa karsılasırız hic degisme. 

Nas Kaya 
Ecooooo, hazirlik yillarinda tanismamiz ve gecen gunlerimiz belki guzel anilar olarak kaldi, belki de bi sekilde devam ediyorz; ama bunca zaman icinde degismeyen en guzel sey icindeki durustlugunle beraber, pozitifligininde hic gecmemesi. Heralde gunler, aylar, yillarda gecse hayatimda en azindan bir yerinde senin gibi bir dostumun oldugunu bilmek bile guzel. Umarim mezuniyet sana hak ettigindende fazlasini verir ve kendin gibi cok cok daha guzel yillar gecirirsin. 


Beste Erkin
Ecuuummm ;) Şimdi enterasan bi duygu içerisindeyim. Anlatmaya çalışırsam saçmalıcam. (sen tahmin ediosun o saçmalama halimi ;) ). Yani düşünüyorum; arkadaşım, sırdaşım, dostum, annem(beni yola getirdin tabi),sevgilim(e mıncıklamadan yapamam ;)),grup arkadaşım, sınıf arkadaşım, tuvalet arkadaşım, alışveriş arkadaşım, staj arkadaşım, ev arkadaşım..işte bunların hepsi bir kişi için düşünülüp yazılmaya çalışılırsa e saçmalanır. Bu normal be ecu ;) Küçük dilimi görebileceğin kadar yanında güldüm, gözlerimi şişlikten kapatamıcak kadar ağladım, önümü göremicek kadar da sarhoş oldum, bağırdım, şarkı söyledim, dalga geçtim,cesaret ettim, eğlendim, utandım, sevdim, sevdin. :) Hepsini seninle bazen senin sayende yaptım.Canım dostum benim. Sen benim için herkesin yerine geçtin. Binlerce kez teşekkür ederim. Seni seviyorum.


Dicle  Doğan 
adeta bir moda ikonu olan sen, sanırım beni ilk olarak süper tarzın ve tatlı gülüşünle cezbettin. yüksek enerjin ve yerinde dokunduruverdiğin ince espirilerinle FF i ve çevresini daha çekilir bir yer kıldığın düşüncesindeyim. dilerim ki hep çevremde olursun. renklerimiz ve kahkahalarımız birbirine karışır. seni seviyorum zuzum:)

Idiz Ayvaz 
canım ecem benim, cool kız, güzel insan, tarz hatun=) keşke seni çok daha önceden tanımış olabilseydim diyorum ama önemli değil umarım hep beraber oluruz bundan sonra çünkü senin gibi ayakları yere basan, ne istediğini bilen ve biraraya gelince herşeyden konuşabileceğimiz ultra zıpır bu kızı hep yanımda görmek istiyorum bunu bil. umarım hayatın giydiğin kıyafetler kadar güzel, dinlediğin müzikler kadar enerjik, çektiğin filmler gibi masalsı olur=) seni çok seviyorum..

Gülşah çevikkalp 
ecoshkoo benle ilk tanıstın gün aynı odayı paylasmıstın haha sanırım hayatının soklarından , hep bana hayetle bakan saskın mimiklerinle aklımdasın , benide cekime cagır diye sürekli ısrarlarım umarım bi gün yerini bulur ...diye yine sitem ediyorum ve seni seviyorum hersey istediğin gibi olsunn cektiin bi sürü kısa filmin olsun :)

Ekin Kazan 
Aferim Ece,2 yılda hazırlığı bitirsende :p bölüm faaliyetlerin süper geçen dvd portfolyona baktık maşallah doldurmuşsun bayıldım!İnşallah çalışma hayatında böyle başarılı geçer çokda iyi bi ailen olur benide unutma bu arada cnm arkım :)

Guclu Aydogdu 
Seni çok nedensizce sevebildim ben… Muhtemelen gözünden fışkırmayan şeytanlar en büyük nedenim. Ne zaman tanıştığımızı, hangi ara samimi olduğumuzu bile hatırlamıyorum ama varlığını farkettiğimde hayatım çoktan güzel bir insan kazanmıştı bile. Pek kaybedesim de yok bu saatten sonra! Çok uzaklaşma, olur mu?


Baar Oktay 
İceee! Seni ilk gördüğümde bu kız bu kıyafetleri nereden buluyor diyordum! Müthiş kombinasyonların ve her gün yarattığın stiller sayesinde ne kadar kötü giyindiğimizi bize göstermiş olsan da :) ki evet kıskanıyorum bu durumu, ilerde bu yeteneğinle iyi bir moda editörü olacağına eminim. Son seneye bütün herşeyi, ki buna arkadaşlığımız da dahil, sıkıştırmaya çalıştığımızdan mezuniyet sonrası da peşindeyim. Trendlerinin takipçisiyim. Hep böyle deli dolu kal!

Sera Çakıroğlu
Mrıldayarak da anlaşılabilecek insan, incecik, zarif, özenle tasarlanmış ruh.... eh kedisin işte! Ne güzel geçirdik son yılımızı kız kıza, of kim bilir ne muhabbetler var sırada belkeyen. Asıl kim bilir zaman bize daha ne kadar saçmasapan danslar üretecek ve kim bilir sen onları hangi biçim şekillere sokup bizi yine öldüreceksin gülmekten. 
Hep kal zarif hanım kızım, hep kalalım, kedili güzel günlerimiz olsun.

Başak 'Lola' Gökçe 
Benim canım jünyor moda ikonum! Kafadan kontak (son derece retro bir kullanım) arkadaşım! Eğri oturup doğru konuşalım şimdi, MAG stajının bana kattığı tek şey sensin Ece. Ay lav yu beybey! Piliz dont liiğv mi!!! Hazır Sex&The City olmuşuz şurda nereye zaten? Hop!

No comments:

Post a Comment